mandag den 16. februar 2009

Snevejr ved skov og strand.

Jeg har glædet mig rigtigt meget til at verden skulle blive hvid og ren af sne.
Men jeg må nok sige at, jeg ville ønske jeg var hjemme på Ærø, med god ild i ovnen og stearin lys i vinduerne, Men det er jeg ikke..
Jeg er på camping.

Vi var ude og gå vores mandags tur med Charlotte og Freja, og det var skønt og smukt med sneen i skoven.... Og glade hunde der løb lystigt rundt.

Aftens maden fik vi hos min svorger og svigerinde, det var super dejligt at se dem igen, og jeg kan mærke at jeg har savnet deres selskab meget..
De var lige kommet hjem fra 10 dages ferie i NewYork, så derfor var det først nu vi så hinanden.
Jeg kunne ikke stå for Bertram som havde lagt sig meget dekorativt på chatollet.
Jeg glæder mig til at komme hjem igen, og at det bliver hverdag igen, min energi svinger fra lav til meget lav..

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Sikke et skønt billede af Bertram! Han ligner min damekat. Jeg håber, du snart skal hjem til Ærø, når du er ved at være flad, og du længes hjem.

Irene sagde ...

Ude godt men hjemme bedst, det kender vi vist alle.
Men husk nu at nyd din ferie alligevel, for minderne er sjove og rare at have når du er tilbage på Ærø igen.