tirsdag den 17. februar 2009

Skal- skal ikke..

Når man er kran frue som jeg, bliver planerne ændret hele tiden.
I morges ringede Søren og sagde at jeg skulle pakke og at vi skulle afsted mod Ærø..
Ok... Jeg aflyser min aftale med Charlotte.
To timer efter er planerne ændret igen, vi skal hjem torsdag. Nå.. det går nok det hele, og jeg har faktisk haft godt af en dag off...


Det var frygteligt kold i morges, vinden stod ind, men i eftemiddags var vindet løjet af, og jeg fik gået en dejlig tur, jeg møder bekendte for hver 20 skridt, og det er hyggeligt at fortælle om vores nye liv på Ærø...


Det bliver også til et kig henover bolværket til Nordhavnen.




2 kommentarer:

MissMuffin sagde ...

Sikke smukke billeder!
Jeg har haft "vand-abstinenser" de sidste gange jeg har kigget ind til dig:)
Hvordan hulen holder i varmen i en campingvogn med de her temperaturer?

Mette Lykke sagde ...

Der er gas fyr i camping vognen. Her er faktisk så varm at jeg sidder med bare fødder og nat tøj med korte ærmer.. Ok nu er jeg ikke specielt kuldeskær.. Men det er ikke koldt inde i vognen, men turen over til toilettet er halv kølig. Her er nok 30 campister en almindelig tirsdag som denne..