søndag den 15. februar 2009

Jeg strikker skam stadigvæk.

Jeg strikker stadigvæk....

Lige nu strikker jeg på et smalt halstørklæde i det japanske noro garn. Jeg holder af at se farvener glide over i hinanden, på den smukkeste vis...
Jeg blev færdig med Falkenbergs havfrue, forleden dag, den har jeg strikket til Winnie.

Winnie skal selv monterer den og strikke kanterne, og den bliver afhentet i morgen...

Jeg er også ved at strikke denne vest fra Katrinegården. Men der skal vindes garn op og det syntes jeg ikke ,jeg lige var til i dag...

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Det er en dejlig vest på dit link - jeg bliver så imponeret, når jer ser, hvad I der kan strikke, frembringer. Det er jo et kunsthåndværk.

Kom så igang sagde ...

Hvor er de smukke de farver du strikker med,den er rigtig kækker den vest du er igang med