tirsdag den 24. januar 2012

Solens magt.


Solen har magt, og jeg tør op, og jorden fryser til.
De livgivende ture off-road, er chokolade crem for sjælen.


Overskud og energi presser sig på, og jeg sidder i solen og lægger planer for de næste par dage.
Tid hos tandlægen er bestilt, til hos lægen ligeså, jeg vil have kigget og tilpasset den kemi jeg indtager i rigelige mængder hver dag.
Og bedst af alt min kære veninde i Dunkær skal gæstes.


Vintergækker har travlt i år.Og jeg tænker på at det er et vidunder at en så lille blomst kan sprede så meget glæde.

10 kommentarer:

winnie sagde ...

Hej Mette ! Her har vi også vintergækker og erantis, og solen skinner, alt sammen med til at se lysere på tingene, godt vi går den rigtige tid i møde. Hils Vivi i Dunkær.

Louise sagde ...

Hej sikke nogle smukke billeder du har taget, og ja solen giver en energi.... dejlig dag til dig.

Håndarbejde skal der til sagde ...

Hold op hvor er vintergækkerne langt fremme........ Mon også de er det i min have ?

Har ikke rigtig været ude i den, længe....

Pøj pøj med lægerne...

Hyggehygge
Marianne

Anonym sagde ...

billederne fra Ærø glæder mig, tak for dem ... I bor altså lunt i det Fynske øhav..

*Pearls on a string** Dorthe sagde ...

SKØNNE billeder hvor solen's livgivende energi skinner klart :-)
Tak for kigget.

Sonnie sagde ...

Vintergækkerne er dejlige, og billederne ligeså af Ærøsk sol. Tak for din søde lille gave.
Kys fra mig

KirstenK sagde ...

Jeg prøver lykken...Jeg har ikke kunnet kommentere hos dig i lang tid...men nu ser det ud til at virke igen..
Godt energi presser sig på...snart er det forår og solen får overtaget!

Mette Lykke sagde ...

Ja det er bare så skønt, og i aften kan vi se nordlys hvis vi er heldige.

Hvad er det da med de kommentare jeg har også problemer med det.

Helle Mikkelsen sagde ...

Sikke dejlige billeder og solen er bare så velkommen i denne tid ;o)
kram fra mig

Anonym sagde ...

Skønne billeder....håber ikke de små poter fryser,- men de rører vel knap jorden.
Knus fra Herning