onsdag den 2. marts 2011

Jeg er klar.


Årets første forårs dag.

Jeg er klar !

Gik helt shop amok i går og købte knolde og frø i Netto, de havde mange forskellige, og mange som jeg gerne vil have til sende duft og farve i min have.
Jeg blev helt febrilsk og fik væltet en stor spand med fastelavnsris, puffet ind i alle mennesker og fik sagt undskyld alt for mange gange..

I dag har jeg leget stilleleg, og vandt stort.
Natten mellem søndag og mandag var jeg til Oscar uddeling, og helt frisk da dagen brød frem, sov først ved 24 tiden i går, så der var en regning på søvn underskud der skulle betales i dag.
Nu her kl 1.30 må jeg heller finde min dyne.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er da også skønt med blomster i skønne farver der vokser frem i haven. Jeg er også klar til foråret med fartstriber i håret *GG* Det kan bare komme an :) God dag til dig og hundene :)

Anette sagde ...

Hov fik ikke skrevet navn inden indlægget var sendt :-S

Lene Megan sagde ...

Nej, hvor ser det godt ud. Så er du klar. Forår kom hid! :)

God dag til dig og Ærø. Knus.

Sonnie sagde ...

Altså Mette, jeg kan lige se dig, storme frem, i Netto og vælte det ene og andet :o) Stort grin herfra, hvor er du bare skøn.

Håber også snart vi kan komme igang i haven, få klappet krukke og nyde solens varme stråler.

Grith sagde ...

Åhh... jeg vil også - vores have er helt død, så glæder mig til forår så der kan komme lidt grønt og farver igen.

Knus Grith

Fynpige sagde ...

Hej Mette... du er simpelhen herlig!! Kan lige hører hvordan du ville fortælle din "skubbekamp"....efterfulgt af dine dejlige latter !!! Hi hi ....vi må da vist snart ses igen alle mand ! For du er bare SÅ klar
*smil*

Pauseknappen sagde ...

Åhhhh jeg bliver grøn af misundelse når jeg ser den samling af knolde og frø. Min mand ville blive gnaven hvis jeg lavede samme nummer...kan jeg mon handle i smug ;)