onsdag den 2. marts 2011

Down town Marstal.


Vivi og jeg har været på cafe i down town Marstal.
Det er så heldigt at der er en cafe der har åbent uden for sæson, så der sad vi og vente verdens situationen udefra vores lille plet i udkants Danmark... Men fordi der er småt udsyn, er det ikke det samme som at være snæver synet. Næ nej Vivi havde nemlig været ude i den store verden..





Et par billeder at katedralen i Marstal skal også lige med, vi mangler ikke noget.
Herfra hvor min verden går.

5 kommentarer:

Pi Andrea sagde ...

Hold da op hvor har I stadigvæk meget sne tilbage...Her er alt smeltet igen... :o)

Kisser Laptern sagde ...

Du Mette,bordu i Ærøskøbing eller i Marstal?
Det er jo ikke helt ligemeget så vidt jeg forstår på venner i Svendborg.

Glædelig onsdag.
Kirsten

KirstenK sagde ...

Der er nu smukt i din del af udkantsdanmark...egentligt et frygtelig udtryk...Jeg bor jo selv i Himmerland som også karakteriseres som en del af udkantsDanmark...

Rikke . rikketankestrejf sagde ...

Det ser hyggeligt ud! Og sneen...her ligger lige så meget!
Hyggelig blog du har, jeg faldt lige over dit navn på en bloggroll :)
Kik forbi hos mig :)

Udkantsdanmark :( Hva med at bruge ord som Baglandet ;) Det lyder da langt sejere...vi er de små der står bag de store..som kvinderne der står bag enhver succesrig mand ;))

Mette Lykke sagde ...

Ja.. det lyder negativt, men jeg er glad for være på kanten, baglandet er en god ide.

Jeg bor 4 km uden for Marstal, men du har ret i at der er lang afstand imellem byerne her, å trods af de 24 km. Marstal er en søfart by og har haft en handels flåde på 300 skibe, det gjorde byen til verdens navle..