onsdag den 12. januar 2011

Nips.


Det er vist ikke ualmindeligt at det er os kvinder, der nipser hjemmet til med nips.

Men Søren har altså sat sig for at denne nips af en kranmodel, skal stå og se nipset ud her i vores hjem..
Han sagde en gang at man ikke kunne se at der var en mand i vores soveværelse, hvorefter jeg lagde en bog om sejlskibe på hans natbord...

Først stod den i stuen, men da der skulle jules, kom den i soverværelset, her havde den det ikke særligt godt, hundene ramte den, når de skulle kigge ud af vinduet og ballads klodserne faldt af.

Jeg har ikke den mindste smule tjek på hvordan en sådan krabat skal rigges, og flere og flere ting sad forkert på den.. Nu har den fået en plads på en af de højeste hylder vi har, og så kan han sidde i stuen og nyde synet af sin nips.

Det er en bæltekran hvis du skulle være i tvivl.

6 kommentarer:

Sonnie sagde ...

Jeg kan ikke se at Sørens nips har været på gulvet :o)
Helt i orden at han kræver noget mande-nips.

Septemberliv sagde ...

Jeg var i tvivl ;0)
Det eneste nips Gemalen har, er ca 20 flasker øl, som står til pynt på overskabene i køkkenet.
Og så lige lige så mange på en hylde i soveværelset...

Marianne sagde ...

kigger liige rundt her i hytten...
åh jeg tror ikke lige der er noget mandenips ..... super fint med kranen :)
kh♥

Lillian sagde ...

Jeg er velsignet med et par mandshøje højttalere, som ikke er sat til, meeen - det ku' jo være...
De er jævnligt oppe til debat!
Dejligt citat ved siden af kranen!
Knus

MissMuffin sagde ...

Fmis... Herhjemme har vi samme problem:)
Så Kristians fodboldpokal står i stuen til hans store fornøjelse (fornøjelse var dog ikke så stor, da jeg foreslog at plante blomster deri:))...

Søren ekstrand sagde ...

Nu kan man se hvorfor jeg elsker en særlig, herlig og kærlig kvinde.