onsdag den 12. januar 2011

Is blå


Landskabet ligger ødet hen med dets is blå farve..

Der er ikke mange oplevelser derude, men jeg har fået en god ide, syntes jeg selv.. P2 i mobilens radio, og med musik i øret, bliver det hele lidt mere afvekslende.. Jorden er våd og mudderet, veje og stier er belagt med et tykt lag is.. Det er ikke rask trav, og lidt forbrænding, men det er balance træning i højeste grad....


Jo jo.. det positive skal frem, for ellers kan jeg nemt tabe lysten til at gå i timer i denne tid.. Hundene er rigtig gode til at minde mig om at jeg skal se og få støvler på og komme ud..

Og min energi og mentale tilstand stiger i graderne, efter en god lang tur..

Og is blå er en ganske smuk farve.

3 kommentarer:

Lene Megan sagde ...

Flotte billeder. Og en rigtig god ide med lidt musik og snak i øret, mens man går. Jeg tager nogle gange min IPod med og har lavet et decideret gå-program med musik, som gør mig glad! :)

Og ved du hvad Ingmar Bergmann sagde: Dæmoner kan ikke lide frisk luft! Det havde han ret i. Når man kommer hjem fra sådan en god gåtur med hundene, så har er man flere kilo lettere i øverste etage. Og gladere!

Ha' en fin aften på Ærø! :)

Tanker skal der til sagde ...

Det ser altså bare vildt smukt ud hos dig !!!

Jeg kan ikke lide at lytte til noget i ørene når jeg er ude at gå..... Men tilgængæld så lytter jeg meget til det , jeg kan høre når jeg går....... Og så... larmer mine tanker nok også en del hihihi

Elsker at gå !

Hyggehygge
Marianne

Anette sagde ...

Der ser så smukt ud :) Det er skønt at have en hund der kræver at komme ud. God aften til jer. Knus