torsdag den 25. marts 2010

Hvad den gode dag bragte.

Små fine skrøbelige hornvioler blev indkøbt, sammen med løgplanter i udvalg, da jeg var på indkøbs tur med Dorte og Karsten til Marstal og Ærøskøbing... Ja øens to største byer blev besøgt på en dag...
Og det var stort...
Og meget hyggeligt...

I min postkasse lå en pakke fra lillesøster min, hun havde sendt mig en lydbog med Keld og Hilda, "Duet for livet"...
Hun er en lille drille pind, med jeg glæder mig til at høre den alligevel, Jeg tror det er en "føle godt" fortælling om to mennesker der har overkommet livet i fælleskab, og det er ikke det værste at hører om...
Så glad blev jeg.
OG tak for det.


Til aften kom min kære Charlotte, med smil og en stor pose hjemmebagte hindbær muffins, med duft at en flygtig sommerdag..
Godt plantet i husets bedste stole, med et glas skoldhed te, var vi bare så klar til en omgang mental hygiejne..
Det var en dejlig dag..
Og jeg var træt og glad helt ned i stortåen..

9 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Sikke en dejlig dag. Dem skal der bare være flere af, ikke ;-)

Irene sagde ...

Det lyder som en rigtig god dag:-) Smukke hornvioler du har købt. Lader du dem stå ude om natten? Ved godt at de kan tåle en smule frost, men her i Århus er det stadig frostvejr hver eneste nat.

Mette Lykke sagde ...

Kære J M..
Det skal vi og det for vi, de står på spring..

Kære Irene.
De har stået ude i nat, men du har ret, jeg må hellere plante dem, så de kan komme ind his det bliver nattefrost..

Unknown sagde ...

Sikke en dejlig dag ! Fyldt med skønhed og gode mennesker :-)
Ps; mne hornvioler står ude, trods nattefrost.

Pernille på 1. sagde ...

Det lyder som en rigtig dejlig dag du havde der, og hornvioler de er bare så smukke, det er dejligt at foråret er begyndt at titte frem
Knus

Irene sagde ...

Hvor er det dejligt at høre at du er så glad, og det smitter :-)
Knus Irene

Charlotte Illum Larsen sagde ...

Det var så dejligt at få ryddet lidt op i tankerne Mette..

Mig sagde ...

Ummmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Hyggehygge

Conny sagde ...

Det lyder som en rigtig god forårs dag og aften du har haft.