onsdag den 24. marts 2010

5960 Happiness

Hassel buskene står med deres fine lysegrønne ranker. Og lærken slår sin trille over mark og eng.

Jeg har så meget at være glad for i denne tid.

  • Jeg ser solen hverdag.
  • Jeg har meget at glæde mig til.
  • Jeg kan gå lange ture igen.
  • Jeg kan komme i haven.
  • Jeg har massere af garn.

Kong vinter har været hård ved vores lille bådebro, solid var den ikke i forvejen, og nu er den ikke til at færdes på, og isen har taget alle fortøjning pælene.. Det er synd for dem som har glædet sig til få deres lille jolle i vandet og komme ud og fange en fisk eller to..

Jeg ønsker jer en dejlig dag..

Det bliver min nemlig, jeg kan mærke det, helt ned i storetåen..

10 kommentarer:

Sonnie sagde ...

Hvem der bare kunne komme til Ærø i dag. Gå tur, se på den flotte natur og strikke, rigtig god dag.
Jeg vil indfinde mig på mit kontor, bag skærmen og sende tanker til dig :o)

Unknown sagde ...

Hvor er det dejligt at læse :-)

mette b sagde ...

Åh, hvor skønt. Der er sprunget rigtig meget ud hos dig kan jeg se på dine smukke billeder.
Lad os håbe at nogle venlige sjæle med hænderne skruet rigtigt på, vil gøre noget ved bådebroen :)

God dag fra
mette

Anette sagde ...

Dejligt indlæg ;) Håber du får en dejlig dag og kan komme udendørs og nyde naturen på Ærø - der ser så skønt ud ;)

Lavendel sagde ...

Det er vel nok en skam med broen...så kan du ikke komme i vandet :-)- og jeg glæder mig over præcis de samme ting, hasselen så jeg i skoven - smukt!

Vibeke sagde ...

Kære Mette
Dejligt at læse, du lyder så dejlig optimistisk og glad, og med de billeder, ja, - så forstår jeg dig rigtig godt.
Knus
Vibeke

Pi Andrea sagde ...

:o) Du ønskes også en dejlig dag :o)

Annette sagde ...

Dejligt at læse så glad du er og så meget du har at glædes over.
En rigtig dejlig dag til dig, søde Mette.

Mig sagde ...

Altså rigtig dejligt når glæden kan mærkes fra top til tå !!!

Hyggehygge
Marianne

Conny sagde ...

Dejlige skønne positive Mette dejlig at læse dit indlæg. I må se at få den bro gjort i stand, så der kan komme gang i fiskeriet.