tirsdag den 22. december 2009

Mere sne.

Her på Ærø, som snart ligner en jule eventyr ø, bliver det ved med at sne, mine naboer som skal holde jul af øen, rejser i dag, de tør ikke vente til i morgen..

Jeg har været i Brugsen og købe det sidste mest mælk og brød. Og blomster masser af blomster..
Og jeg priste mig lykkelig for at jeg ikke var inde i et overfyldt og dampende indkøbs center..
Nææ i Brugsen var der god ro og orden..

Lige om lidt skal jeg gøre lidt rent, med det er ingen sag når der skal friske blomster rundt og stå i huset...

Og så beder jeg til mine mænd kan komme frem for sne i morgen..

9 kommentarer:

Unknown sagde ...

Et rent jule hjem fyldt med blomster og mænd :-)

Mig sagde ...

Ser rigtig smukt ud !

Hyggehygge håber dine mænd kommer frem !

Lavendel sagde ...

Ja, det er jo lige det----håber de når frem. Her sner det en halv pelikan, hvis det kan det... Jeg er lige kørt fast ude på gårdspladsen hihi

marianne sagde ...

Ja smukt er landskabet med al den sne her i Køge sneer det meget lige nu:) Rigtig god jul:)

Conny sagde ...

Jeg bevæger mig også langt uden om de store centrer, her de sidste dage før jul.Jeg skal også nok bede for,at Søren kommer hjem i morgen.

Mette Lykke sagde ...

Ja det er da lykken Miri.

Julemig.. ja det er fint og her til aften lyste det næsten landskabet op.

Lavendel.. Uha ja det er ikke nemt at skulle frem på vejene..
Søren er super god til at køre så det skal nok gå.

Marianne.. Ja så får vi endelig hvid jul i rigelige mængder..

Conny..
Ja de centre er et mareridt, i Brugsen var der dejligt og man kan købe alt det man skal bruge..

Annette sagde ...

Mette, hvor er det et skønt billede af hængesofaen i sne.
Jeg læste på nettet, at der skulle blive tø i morgen, så jeg håber ikke dine mænd får problemer.
Knus fra Holland

Mette Lykke sagde ...

Annette det beder jeg til, at de kommer hjem uden problemer..
Ja det hørte jeg, men jeg tror nu der går et par dage før det tør.

Anette sagde ...

Smukt landskab. Håber dine mænd når frem for sneen i morgen. Knus og rigtig glædelig jul