onsdag den 30. september 2009

Rosen feber.


Nærmeste i feber vildelse har jeg strikket roser 36 i alt, i forskellige kulører....
3 stk af rosenkrans til halsen er det blevet.. En til mig selv, en til Dorte som ikke kunne leve uden rosenkrans.. Ja hun flået den over hovedet, uden tid og øje for den fine knap som var syet i...
Da jeg var på besøg hos Vivi i sidste uge til kaffe og tudekiks, tigget jeg garn rester til roserne..
Den fru Aggergård har så meget garn at deres hus, trods en del år i Dunkærs gade er høj isoleret..
Hvis du skulle blive smittet af rosenfeberen har du opskriften her.
God bedring.

8 kommentarer:

MissMuffin sagde ...

Hvor er de altså søde..
De kunne være fine hvis de blev monteret på en åude i et tæt lag, det ville være så yndigt med sån en lille blomnstereng:)

Unknown sagde ...

Hvor er du en sød veninde :-)
tror også jeg må prøve ...
Der er så mange ting man gerne vil lave :-)

Vivi Aggergaard sagde ...

Hej søde Mette.. de er godt nok fine, søde og romantiske. dine blomster.. og så mange du har strikket...jeg har også fået strikket nogle roser.. det er vældig hyggetligt tv-striketøj... Men jeg må korrigere dig lidt hvad angår isoleringen af vores hus.. det er "kun" pænt isoleret.. kender flere andre strikkere hvis huse kan gå ind under kategorien "over-isoleret"... du giver bare lyd når du trænger til nye farver... knus knus

Anette sagde ...

De er rigtig søde! Jeg troede de var hæklet men der kan man bare se :P Måske er det noget for mig så hvis det bare er strikkepinde jeg skal finde frem :P Knus

Pi Andrea sagde ...

Jeg er hermed smittet... :o)
Tak... :o)

Mette Lykke sagde ...

Kære alle.
Ja der er mange muligheder i roserne, og så er det lige som Vivi siger, god tv-strik..
En pude er da en mægtig ide, Og Anette pas på du ikke bliver ramt af feberen..
Pi...Glæde mig til at se dine roser.

May Anna sagde ...

Wauw, hvor er det smukt. Forstår godt du er ramt af Rosen feberen. Godt du ikke lider af sygdommen Rosen. det må være lækkert med en privat garnleverandør

Conny sagde ...

Hvor er de bare søde de roser,det er nogle skønne farver du har fået Vivi.