onsdag den 25. februar 2009

Regnvejrs sysler..

Det regner i dag, ikke sådanne at det styrter ned, men det små regner og alt er vådt og fugtigt.
Det passer udmærket ind i mine planer for dagen, for jeg skal have forberedt maden til weekenden...
Posten kom med garn i går, og det er altid herligt.. Jeg har gået og sukket over at få noget gult.. En stor blød og gul spole med angora garn, står nu og lokker mig... Men først skal jeg lige have gang i potter og pander.

Vi fandt de første erantis her til morgen, jeg måtte lige have et par stykker med ind til alle vintergækkerne.



6 kommentarer:

Irene sagde ...

Søde Mette Lykke, jeg føler altid en afslappethed når jeg læser din side, du får mig til at føle mig tryg og i godt humør, og dine inlæg er altid så søde og hyggelige. TAK søde Mette Lykke :-)

Anonym sagde ...

øv bøv vi har haft erantis i haven et stykke tid, så denne gang overhalede vi. Vi håber Søren kommer hjem til sin dejlige "kone" i morgen så i kan få en lang og dejlig week-end.
hilsen fra Farum

Mette Lykke sagde ...

Kære Cakeaholic. Tak for dine søde ord de varmer,dejligt at kunne glæde andre.

Pernille på 1. sagde ...

Hej Mette Lykke, ja som jeg har skrevet om på min blog så har vinteren ikke været hård her i Odense så vi har haft erantis og vintergækker et stykke tid. God fornøjelse med potter og pander

Madame sagde ...

Det er smukt garn, du har bestilt! Jeg er spændt på, hvad du skal lave ud af det.
Mine vintergækker er ikke så langt som dine, men jeg glæder mig til at kunne plukke en buket og sætte i stuen - lige som dig :o)

Mette Lykke sagde ...

Pernille vi haft vintergækker i lang tid, men erantisen har ladet venre på sig. Jeg har jo store forventninger til naturen her på sydhavs øen.

Kære Madame. Jeg ved ikke præcis hvad garnet skal bruges til,men det får vi at se.