søndag den 11. januar 2009

Stille søndag.

Det har været en stille søndag, oven på alle anstrengelserne i går... Vi har futtet rundt, og vænnet os til, at stuen ser anderledes ud.
Jeg har fået strikket en del på 70 er busseronnen. Det der pladegarn er ikke det fedeste jeg har strikket med, det ærgre mig lidt at jeg ikke valgte noget andet garn. Nå nu må det blive sådanne.

Vi har været ude og cykle en tur med hundene, det var hundekoldt, og kæden sprang af Sørens cykel. Jeg trak ham hjem, stærk er jeg jo....

Nu venter vi på Livvagterne.. ja det var den januar søndag.

2 kommentarer:

Annette sagde ...

Hej Mette
Som al anden uld ændrer det sig i vask...og pladegarnet er ingen undtagelse.. glæd dig til at få den færdig.
jeg har afsluttet kanten forneden med 6 retpinde, så ruller kanten ikke - og det samme på ærmerne...
god fornøjelse
Annette

Mette Lykke sagde ...

Tak.. for de gode råd det var lige hvad jeg trængte til.