mandag den 12. januar 2009

At få taget hul på dagen.

Jeg sidder her og forsøger at få taget hul på dagen.
Jeg har en masse gøremål jeg kunne tænke mig at få fra hånden i dag, men som det ofte er, vil hoved og hjertet ikke det samme.
Jeg er en så langsom starter fortiden, at jeg skulle tro jeg var løbet tør for brandstof, og slet ikke kan starte.
Det tager sååå lang tid at få mig sparket i gang...

Hmm. Jeg vil nu, tage varmt tøj på og gå en tur om på den anden side af bugten, med to glade hunde.. Så ser verden nok anderledes ud, når jeg kommer tilbage.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du er ikke den eneste, der har svært ved at starte, men en god travetur og en stærk kop kaffe, kan hjælpe lidt, og så må vi se det positive i at det er blevet lysere om morgenen. Håber du har nydt din morgentur med Buster og Sofus.

Mette Lykke sagde ...

Jeg er fortrøstnings fyld over jeg ikke er den eneste..