fredag den 19. december 2008

Stille morgen, sol stå op.

Jeg sidder og nyder en stille morgen, og venter på at solen står op, den sover jo meget længe i denne tid... Jeg har fået en dejlig ansigts maske i dag, den skal der nok blive brug for, når jeg bliver jule træt i min maske. Jeg sidder og hygger mig med at strikke en vante med et norsk mønster... der skal tælles, og tungen skal holdes lige i munden. Jeg har fået ringet til min kære onkel, og ønsket ham tillykke med fødselsdagen... Og jeg sidder og sender en kærlig tanke til Søren S som bliver voksen i dag....

Om lidt skal jeg cykle en tur med hundene, de skal være alene hjemme, og har brug for en masse luft inden... Jeg skal med bussen til Ærøkøbing i dag, og derefter med færgen til Svendborg, og møde Søren.... de sidste gaver skal købes.
Det er min præmiere udi at køre bus på øen.... Men først skal jeg en tur på posthuset og sende julekort og de sidste pakker...



Ingen kommentarer: