lørdag den 20. december 2008

Så er alle gaver i hus...

Det var helt overvældene, at komme til Svendborg, et mylder af mennesker og en masse trafik... Ja...... jeg skal se mig for ,når jeg går over vejen, til højre og til venstre ,en uvant bevægelse..

Efter 2 timer havde jeg fået købt de gaver jeg skulle, plus et par gaver til mig selv....
En lilla julekjole skal jo til, og et par øreringe der passer. Jeg måtte også en tur i strikkefeen, der var en strikket kjole der havde spøget i mit hoved, siden jeg var der sidst....

I gågaden mødte jeg ,en små løbende Søren, med en stor pakke under armen..... den er til mig, men jeg må ikke røre eller banke på den...
Vi fulgtes ad til Føtex, hvor vi købte en meter flæskesteg, og lidt flere gaver.
Vi nåede færgen kl.16.30 ... Niels`s færge er pyntet med lys og juletræ og vi sender ham en kærlig tanke......
Der var mange mennesker med færgen, med en masse bagage...
Godt hjemme igen, kan vi nyde julefreden.

Ingen kommentarer: