fredag den 5. december 2008

Så skal der pudses vinduer.

Jeg har prøvet 1000 gode råd , for at få blanke vinduer , men det har aldrig blevet godt... Leverpostej look, har været mit kendetegn...
Så forleden dag læste jeg at man skulle pudse efter med avis papir... Ja hvorfor ikke prøve, og det virkede... skinnende blanke vinduerer.

Nærmest besat af at pudse med aviser, og uden min opmærksomhed på Buster... Røg han efter naboens kat, ind i laden og op på loftet... Det er ganske pinligt at have en hund der så uopdragen... ja jeg sagde uopdragen. Jeg har ellers altid undskyldt med at han er en meget selvstændig hund.. Ligeså er han heller ikke for godt i stand, han er bare meget muskuløs..

Men jeg må sige han ramte min ellers vidde grænse med stor kraft...

Løbe ind i andres ejendom, for at jage deres kat..


Jeg fik håndsæbe i kalenderen i dag... og jeg har åbnet den.. Charlotte plejer at åbne dem for mig, jeg har nemlig ikke tålmodighed og fingersnilde de der pumper.. Men denne var nem....
Nu kan jeg få rene hænder... ned i julemaden..

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Mette! jeg håber du fik fat i ham igen så han ikke ligesom sidst skal sidde der flere dage og tærer på sin "muskelmasse"!!!
sæben har claus haft med hjem fra USA de kan desværre ikke købes herhjemme. jeg fik morgenmad og min gave på sengen i morges jeg har nemlig været syg et par dage nu går det lidt bedre. Glæder mig til at plante min karse - Charlotte

Mette Lykke sagde ...

Ja... han er kommet hjem igen..

Hvor var du heldig sådanne at få venlig severing på sengen..

Freja var vel ikke intereseret i karsen ?