fredag den 5. december 2008

Rene vinduere og lyst sind.

Det var skønt at få pudset vinduerne... jeg fik pudset den anden side af huset i dag...Så nu har jeg rene vinduer, og sorte hænder, efter alt den pudse med avispapir....

Det begynder at lysne i mit sind, men nu er det værste pres også væk et stykke tid... måske er det den nye farmica der allerede har en effekt... Jeg har skiftet her i tirsdag til et middel som er mere målrettet mod posttraumatisk stress syndrom...

Jeg tror jeg har fundet et godt sted at gå i vandet fra... Hvor jeg kan cykle ud med hundene uden at genere nogen... Jeg fik helt lyst til at hoppe i...

Jeg har længe drømt om at gå i vandet hele året.... det siges at man skal starte om foråret og så forsætte vinteren over...

Jeg overvejer at starte nu.... Måske...

Ingen kommentarer: