tirsdag den 2. december 2008

Genbrugs shopping.



Jeg har gjort et kup i genbrugsbutikken i dag.... syntes jeg selv..

Jeg fik en kæmpe stor og tyk håndstrikket uldtrøje i perlestrik med snoning. Jeg elsker den allerede, det er sådan en trøje jeg kan bo i de kolde morgner.

Pris 25. kr.




Jeg fik også finger i denne trøje eller jakke i uld, den er meget smuk i farverne og lilla er jo hot denne vinter.

Pris. 30.kr







Skjorten til Søren er god rummelig med striber den vej, der slanker og så er det 100% bomuld.

Pris. 15 kr.


Jeg holder meget af at købe tøj i genbrug, man kan finde virkelig fine ting til ingen penge.. Efter en gang vask og strygning er det så fint og lækkert, som man kan ønske sig..


Jeg gjorde også en del andre gode køb... som ikke kan vises frem... de skal under træet.

Ingen kommentarer: