tirsdag den 2. december 2008

Fingerløse handsker på to pinde..

Jeg er blevet en hel ørn til at strikke handsker. Jeg kan strikke et par på en aften... De her er par nummer fire... det er perfekt at sidde med samtidig med jeg ser tv... og i aften skal jeg se Wallander.
Jeg har strikket en bror til grisepjokket som i dag, er blevet sendt til Farum med posten der skal han holde jul... Og have et navn.

Det var en hel dyretransport jeg fik sendt af sted i dag. Et rensdyr, en gris og en kat.
Rensdyrene har fået nye bånd om halsen og jeg har pillet de store øjne af... Jeg syntes de gloede så dumt...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Mette Lykke.
Jeg har med beundring kigget på dine fingerløse handsker, og har fået vild lyst til at strikke et par tilsvarende - eller flere.....

Hvor har du opskriften fra? Eller har du måske mulighed for at maile den til mig?

Med julehilsen,
Gitte
bvl@sol.dk