tirsdag den 31. december 2013

Nye tider på gamle flasker.

Jeg sidder her, med sol på taget og naboens flag blafrede i vinden.
Det er årets sidste dag og der skulle jo egentligt gøres lidt status.... Men tankerne flyver afsted som den flok gæs der fløj over mit hovede, ved stranden til morgen.
I det år 2014 som gemmer sig bag rådhus klokkens tolvte slag. Vil jeg gerne  skrive på bloggen igen, tage billeder af livet øjeblikke som skaber det store overblik.
Når jeg dag tænker på året der smuttede væk, gemte og glemte sig. Er det med tungt hjerte at ikke kunne se kronologisk tilbage, om mindes med smil og tåre.

Derfor aflægger jeg mig selv løftet om at skrive, tage billeder og fange øjeblikket små og store glæder.
Abracadabra og dette skal ske !

14 kommentarer:

Madame sagde ...

Jeg glæder mig til dine blogindlæg - rigtig godt nytår ♥

Mette sagde ...

Tak og jeg gæder mig til følge dig livets vej

Fru Olsen sagde ...

Glæder mig til at følge med i det nye år.
Jeg har heller ikke haft meget tid og overskud til at blogge eller følge med i det sidste halve års tid. Men jeg savner det, så jeg har lovet mig selv, at jeg bliver bedre til det i det nye år. Med disse ord ønskes du og dine kære et rigtig godt og lykkebringende nyt år her fra det kolde nord.

Anette sagde ...

Jeg vil også glæde mig til at følge dig igen :) Rigtig godt nytår :)

inge sagde ...

velkommen tilbage og velkommen i det nye år. Glæder mig til at "ses" her på siden.

Septemberliv sagde ...

Rigtig godt nytår!
Glæder mig til dine ord og billeder :0)

Pi Andrea sagde ...

Jeg vil se frem til igen at få små glimt af dit liv :)
Knuss

Marianne sagde ...

Dejligt du lige fik tid og overskud til dette lille pip :)
glæder mig til flere i 2014
kh og godt nyt år

inge sagde ...

Halloooo!!!!!

Sonnie sagde ...

Hej søde Mette.
Du må altså ikke skrive så mange indlæg, jeg kan slet ikke nå at følge med :) :)

Håber alt er vel.

Kh. Sonnie

Anonym sagde ...

Hej Mette, hvor gemmer du dig hilsen Laila, savner dine indlæg

Anonym sagde ...

Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to mention that I've truly
loved browsing your weblog posts. In any case I'll be subscribing for your
feed and I'm hoping you write once more very soon!

Also visit my web-site - goji pro - www.354u.com
-

Anonym sagde ...

Hej
Er Lykken forsvundet siden du ikke skriver Mette

Ellen Larsen sagde ...

Jeg er meget interesseret i Busseronnen fra Håndarbejdets Fremme. Jeg kan se, du har lavet den i 2009 :) Jeg har en tilsvarende opskrift, stikket nedefra og op - vil du evt. bytte?
Min mail er: ellen50larsen@hotmail.com