fredag den 2. december 2011

Kalender Arne og hans makker Carlo.


Jeg far fået Arne og Carlos advendtskalende, af Søren..
Jeg har glædet mig til at sidde, julehygge og strikke en julekugle. Enten havde jeg en dårlig pinde dag eller også, kan jeg bare ikke forlige mig med 4 pinde.
Jeg kæmpet en brag kamp i går, blev frustrér, lagde det fra mig. Altså hvor svært kan det være med sådan en lille kugle ting.


Lysene skal broderes på, men det kan jeg ikke, nå så må jeg strikke, men ak og ve det opgav jeg.
Jeg må gå den svære vej og lære at brodere de maske sting. Færdig skal den blive.

Kalenderen kan købes her.

2 kommentarer:

Skribenten sagde ...

Faktisk syntes jeg den ser smadder fin ud nu, men måske det er fordi jeg ikke selv har tålmodighed til sådan et nørklet miniprojekt ;)

Du finder nok en løsning og jeg glæder mig til at se resultatet.

God fredag og kh
Henriette

Helle Mikkelsen sagde ...

He he Mette, jeg kan heller ikke brodere maskesting så det bliver pænt, måske vi skal få Inge til at lave et lille kursus ;o)