onsdag den 9. november 2011

Rap og Bingo.


Efter en hyggelig dag i godt selskab med Dorte, blev vi enige om at, hvad er mere oplagt, end at gå til andespil, nu det er Morten`s aften i morgen..

Jeg er på ingen måde en bingo - banko haj, men det var sjovt af komme til spil, det hedder det nemlig her på Ærø..

Men pu ha det var ikke let af holde styr på alle de tal, der fløj i luften, i et hæsblæsende tempo.
Det var meget svært at følge med de professionelle spillere,  vores udstyret var også helt i bund.

Et syndigt rod præget vores plads.



Jeg havde bingo og vandt en and, men det var min sidde mands fortjeneste, jeg sansede det nemlig overhovedet ikke.



Jeg vandt trods, jeg ikke havde lykke dyr eller sten..
Og det var jo heldigt nok.

På vej hjem var der oplevelser nok til at få ondt i maven af grin, over vores håbløse evner ud i spil..

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

tak for underholdningen ,,, kan lige forestille mig hvor sjovt i har haft det, det e r godt nok længe siden jeg har spillet bingo banko ..

Tanker skal der til sagde ...

Gik til banko engang for mange år siden, hver tirsdag.. Og de første gange.. Havde jeg det lige som dig..

Men blev rimlig god, og fik også et par lykke grise med mig...

Men mere end 6 plader lærte jeg og min talblindhed ikke at kunne klare...

Hyggehygge
Marianne

lone sagde ...

husk nu at man skal øve inden man går til andespil

winnie sagde ...

Det ser da spændende ud, og øvelse gør jo som sagt mester, så nu hvor du var heldig at få en and med hjem, må du da forsøge dig igen næste gang. Håber den vil, eller har smagt godt. Dorte er en sød og frisk pige, så jeg tror på i har haft det rigtigt sjovt, men det var vist også lige det du havde brug for. knus, brev er på vej.

Ane Skovlund sagde ...

Jeg har faktisk aldrig spillet banko i virkeligheden, jeg har kun spillet online bingo, og der kan man sætte maskinen til at fylde tallene ud, så jeg ville nok heller ikke være så god til det, på trods af at jeg er garvet bingo-spiller;)

Online Bingo sagde ...

Det ser godt nok hyggeligt ud. Det må jeg prøve.