fredag den 16. september 2011

Overflod.

Det er søndag, men det føles ikke sådan, min fornemmelse for ugens dage lider under at Søren har været hjemmefra fra lørdag til lørdag..

Min hukommelse lider, i de her dage, jeg kan ikke huske hvad jeg lavet i går, men når jeg kigger på mit strikketøj, for jeg da en ide om det..

Efteråret er for alvor ved at stikke sit gyldne ansigt frem, og haverne bugner af overflod af frugt.
Det piner at se at det bare ligger og rådner, kilo vis af dejlige pære..

Det var en god ide at samle dem sammen i en stor kurv, og stille dem på vejen " Vær`go at ta`"

3 kommentarer:

Tanker skal der til sagde ...

Øjjj de pære ser gode ud !!! Her i området er der ingen pære træer tilbage... Der er faktisk slet ikke ret mange træer i det hele taget..

En skam..........

Sådan een rigtig dansk ny plukket pære smager bare bedst !

Hyggehygge
Marianne

Anonym sagde ...

rigtig god ide, her på vores vej er der en rigtig gammel have med mange æbletræer , ejeren der sætter også hvert år en kurv frem med ta´selv æbler ........

Annette sagde ...

Jeg ville elske, hvis der var nogle der stillede en kurv ud til vejen og satte et skilt med "Værsgo
", for hvor ser de dejlige ud ☺.