lørdag den 3. september 2011

Opdager lige !


Opdager lige at det er over en uge siden jeg har skrevet en lille historie her i Mette Lykke`s verden.
Det er som om at alle ord og billeder er blevet skyllet væk af regnen..

Men nu må det slutte med den larmende stilhed.
I morgen er det tid til at skrive om hverdagens lille lykke.
Jeg bruger siden her til at holde fokus på de gode ting i min hverdag, og dem er der rigtigt mange af..

Jeg nyder at læse tilbage, når dagene er trange og lange, og blive mindet om at der er så mange gode oplevelser, kærlighed og skønhed i mit liv, selvom det nogen gange kan føles anderledes.

Ordene skal findes frem, og kameraet skal med på tur udaf dagen og vejen..

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nyd de to næste dage Mette , vejrguderne har lovet os godt vejr med høj sol, sug de gode energier til dig, gem dem i "depotskabet" de kan være gode at fiske frem til andre tider...
kh. Jip

HEKSEN sagde ...

Det var en dejlig måde at se - og bruge - sin blog på. Jeg må også se at få fingrene ud!!!

Lavendel sagde ...

Tænkte lige på dig her til morgen, det er sjældent du kigger ind! Godt, at der er liv! :-)

mette b sagde ...

Sikke et smukt billede! Du må nyde weekenden og det regnfri vejr.

Jeg har lige skrevet et indlæg, som jeg tror du kan bruge til noget.

Klem og hav en god lørdag.

http://frbrinch.blogspot.com/2011/09/gode-rad-til-mig-selv-om-at-mestre.html

Tanker skal der til sagde ...

Håber at solen også har fundet vej til dig i dag !!!

Det er nu så dejligt at se den..

Hyggehygge
Marianne

Frøskuffen sagde ...

Godt initiativ. Jeg kommer til at tænke på den serie, som kører på Tv i øjeblikket "Pessimisterne". Den er virkelig god, og jeg bruger selv mange af teknikkerne herfra. Bl.a. at fokusere på livets lyse sider, ligesom du omtaler her. Har du set den ?