fredag den 30. september 2011

Fanø idyl.






Ordene er små.
Men billederne mange.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

dejlige billeder, jeg har Fanø tilgode , har desværre aldrig været der

Fynpige sagde ...

Åhhh Mette, den sælunge !! Hvilket herligt syn, skønt. Håber alt vel i efterårfarverne på Ærø *smil*

Irene sagde ...

Åhhhhhh...jeg vil bo på Fanø...Sikke vidunderlige billeder du har postet...
Knus Irene

Annette sagde ...

Tak for et dejligt gensyn med smukke Fanø.
En rigtig god weekend til dig.

Samtal från min trädgård sagde ...

Jeg har kun väret på Fanö en gang, men det var måske noget jeg skulle tänke på og så tage familien med? Det ser meget smukt ud.

Landbohaven sagde ...

Gode billeder.
Hvor er der smuk.
Tak for rundvisningen.

Helle Mikkelsen sagde ...

Altså Mette, du fik bare taget så mange fine billeder på turen og skønt du viser lidt af det her, billederne af sælen er super og jeg glemmer sent din begejstring over mødet med den. Du strålede som en sol, smurt ind i pløre ... fantastisk ;o)