mandag den 9. maj 2011

Det var på Langeland.

                                                     
Det var på Langeland at sy kreds syd havde sat hinanden stævne til den stiftende generalforsamling.

Vi syr ikke - men vi strikker som gjaldt det livet...
Sy kreds fordi vi syntes det lyder sjovt, tænk på Matador og Maud.. Syd for de vi bor syd på.



Og der blev strikket og drukket boblevand, mens vi klukket af latter..



Lagkagen skulle også nydes i store stykker, hjemmebagte bunde, flødeskum med chokolade, og marengs låg... Jeg var nær himmelen...



At smække benene på bordet var der tid til og de smilende munde sludret løs.

Jeg blev grøn, altså af misundelse, over Sonnie´s sjal fra Christer...

Dejlig- dejlig weekend..
Så heldig er jeg.

10 kommentarer:

Ellen sagde ...

Lyder som en helt igennem fantastisk weekend. God mandag aften.

Citronmoster sagde ...

Det lyder rigtig hyggeligt :)

RikkeBo sagde ...

Godaften Mette
Ny blogger, der vil læse dine indlæg med interesse. Elsker det Sydfynske øhav, som jeg har udsigt over hver dag.
Rigtig hygge weekend på Langeland, håber I kunne styre strikkepindene efter indtagelse af boblevand..
God Mandag Aften / RikkeBo

by lotte sagde ...

Bare man dog boede i nærheden af jer dejlige mennesker.
God aften

Helle Mikkelsen sagde ...

Ha ha Mette .. christer ... hvor får du dog alle de sjove navne fra :-D tak for dejlig sjov weekend, det var jo helt fantastisk.

kram

KirstenK sagde ...

Lyder da helt fantastisk...dejlig kage og endnu dejliger sjal...

Septemberliv sagde ...

Åh det lyder hyggeligt!
Jeg glæder mig til Yngste ikke behøver mor mere, for så vil jeg også i strikkeklub (og den må da gerne hedder sy kreds ;0)

Dejlig tirsdag!

Fynpige sagde ...

Hejsa Mette. Ja af hjertet tak for en super og uforglemmelig sjov weekend ! Blev også helt syg med det " christer" sjal ! *smil*

Irene sagde ...

Hvor ser det bare mega-hyggeligt ud:-) Og wauw for en lagkage!!!

Madame sagde ...

Det lyder utrolig hyggeligt - skønne billeder, Mette :-) Hvis jeg boede i nærheden, var der håb om, at jeg kunne lære at strikke ... ;)