torsdag den 21. april 2011

To som ikke passer sammen.



Græsslåmaskinen og Søren briller er ikke noget godt par, de passer absolut ikke sammen..

Maskinen skulle startes for første gang i år... Den havde lidt start problemer og Søren skulle rode og pusle med den... Lægger sine briller på græsset, fordi han skal puste i tanken..
Nå.......... maskinen kommer i gang, og jeg er ivrig efter at få den på græs...




Brillerne kom i maskinen og fik smadret sit ene glas og stellet fik en facon som ikke er særligt klædelig.

Dumt dumt dumt med dumt på..

Vi har delt ansvaret for denne himmel råbende dumhed..

Så vi bære begge dumme hat i dag.

10 kommentarer:

Septemberliv sagde ...

Det er godt nok dumt med dumt på ;0)
Jeg håber,det ikke kommer til at koste en formue og at Søren kan se bare nogenlunde uden.
Jeg ville være henvist til sofaen med lydbøger, hvis det havde været mine.

Fortsat god påske - og græsslåning.

Mette Lykke sagde ...

Åh ja.. han må nøjes med par 20 kr. briller, og det er jo en mindre formue at få nye briller øv..

Helle Mikkelsen sagde ...

Ja det var en rigtig øv-ert med øv bøv på ... godt han kan nøjes indtil nye er købt ind ... ville være træls hvis han skulle være blind i påsken ;o)

mette b sagde ...

Jeg har smadret mange briller, men denne metode er ny og meget effektiv. Jeg håber, han hurtigt får nogle nye :)

Sonnie sagde ...

Jamen for fanden da. Hvor træls.
Håber ikke det spolerer hele påsken, at han mangler sine briller.

Anette sagde ...

Ja det var ikke så godt - håber han kan undvære dem til i kan få bestilt nye briller til ham. God påske :)

Fru Olsen sagde ...

Aj, hvor ærgerligt, men heldigt det kun var et par briller og ikke en finger!! ;-) Briller kan da erstattes :-)

Får vi et billede med dummehatten på ? ;-)

Fortsat god påske til jer.

lene linde sagde ...

Åhhhnej...jeg hørte lige i radioen forleden, at foråret er højsæson for brilleskader og at det kunne forekomme, at man(d) kom til at køre dem over med plæneklipperen. Men at det var Søren, de talte om...anede jeg ikke:0) god påskesøndag
Lene

Gitte sagde ...

Ja, den slåmaskine er ikke helt ufarlig...godt det kun var brillerne ;-) Så er der vel ikke andet end 10'er brillen tilbage, men den kan jo også komme til sin ret nogle gange.

God påske...glæder mig til at følge din blog.

Hilsen Gitte

Annette sagde ...

Øv, øv, øv.
Men det er da godt, at det ikke gik værre.