tirsdag den 26. april 2011

Overvældende.


Det blomstre hvidt og vildt i disse dage, jeg falder helt i trance når jeg går tur , og tiden flyver imens hundene og jeg dasker rundt.



Magnolie træet er uroligt smukt, men det er en kort og intens lykke at beskue.
Træet er ikke mit, men Dorte`s hun skal være her i en fire uger og det er bare så dejligt at hun kan se sit træ i sin fulde pragt.



Kirsebær træerne blomstre med store hvide klase med et strejf og svag rosa i de yderste blomster blade..

Jo.. der er meget at se og nyde i disse dage, hvor jeg næsten kan høre at det gror, hver dag er der nye vidundere at betragte..

Jeg betragter og hundene snuser, jeg kigger op og de begraver snuderen i jorden, for det pusler dernede, og måske har der været en og lægge sit visitkort.. Og der bliver kvitteret med et løftet ben... Bella løfter også ben, når hun lige skal markere at hun er sej.

Uha hvor der godt derude.

7 kommentarer:

Fríða sagde ...

suk, hvor smukt!
kh.fra Island
Frida

Irene sagde ...

Kære Mette Lykke...Ja, det hele er så smukt i øjeblikket, dejligt med masser af farver i haven :-)
Knus Irene

Unknown sagde ...

Smukt med smukt på !
Det gælder om at nyde det- for det er hurtigt forbi :-)

Lene Megan sagde ...

Ja, det er virkelig overvældende. Farverne, frodigheden. Det er virkelig en nydetid og det ved hundene alt om! ;)

God dag til dig og Ærø!

mette b sagde ...

Sikke dejlige billeder af foråret, når det er smukkest.
Jeg ønsker mig en lyserød magnolia, blandt andet fordi den sprang ud udenfor vinduet på Rigshospitalet, den dag jeg blev født.

Pi Andrea sagde ...

Det er nogle af de smukkeste blomster der findes...skønt deres levetid er meget kort... :o)

Annette sagde ...

Ja, det er bare så smukt omkring os i denne tid. Det er som om jeg ser det bedre og bedre for hvert år der går. Men det gør jo ikke noget.
Hav det godt deroppe på sydhavsøen.