søndag den 3. april 2011

Intet nyt.

April er kommet til os, med sit spirrende forår og lyse dage, og solskins timer..
Jeg burde boble af energi og virkelyst...
men jeg er tung og træt i disse dage og syntes jeg skal bestige bjerge, ved de mindste gøremål.

Jeg har mange ting jeg har lyst til at gøre, men det myldre bare inde i hovedet, og vil ikke komme ud..
Jeg skal forspire
Jeg skal sy gardiner.
Jeg skal i haven.
OG OG OG.
Jeg skal og jeg vil så mange ting. men intet kan jeg få til at ske..

Jeg bliver trist og ked af den inaktivitet...

Jeg må vist sætte mig ned og vente til det forsvinder og acceptere at det er sådan det er lige nu..
Og stikke hovedet ud af mit vinter hi og sende foråret et stort smil.

I morgen vil jeg starte dagen med en lang gåtur, dæmoner kan ikke lide frisk luft.

4 kommentarer:

Marianne sagde ...

det var også lige min tanke....
gåtur - jager de sataner væk....
måske ikke lige i morgen men om et par dage.....
kram og lykke til
kh♥

Anette sagde ...

Jeg håber gåturen hjalp lidt på det Mette. Håber det snart ser lysere ud. Knus

Tanker skal der til sagde ...

Vi må have noget mere sol og varme , så vi kan få noget energi... Synes godt nok at der bliver tæret på resaverne lige nu...

Hyggehygge
Marianne

Unknown sagde ...

Jeg kender godt følelsen:( Det værste er den dårlige samvittighed over alt det man egentlig "burde" gøre. Ja, sådan har jeg det i hvert fald, indtil jeg beslutter mig for at jeg ikke kan bruge den dårlige samvittighrd til noget. Og det hjælper.
Pøj, pøj med det hele.