onsdag den 23. marts 2011

Første klasse.

Første gang på 1`, men ikke den sidste... Stille og uden støj, masen og skubben glider toget igennem Sjællands solbeskinnet landskab..

Første stop er København, og en hurtig shoppe tur i Fiolstræde, det er rigeligt til mig, når jeg er vant til strøget i Marstal.


Helsingør station er meget smuk, og ligner et slot.



Når jeg træder ud fra stationen, er det første der rammer nethinden Kronborg..

Jeg har set på borgen det meste af mit liv, og det overvælder mig i alt det pragt, og hjertet fortælle at jeg er hjemme og at det er herfra min verden går...

5 kommentarer:

Kisser Laptern sagde ...

Jeg ved, at en fra Århus hedder en århusianer,men hvad hedder en fra Helsingør.

Helsingøre?
Helsingørbo?
Helsinger?

Nå, men god aften til dig & dine.
Kirsten

Unknown sagde ...

Hvilken dejlig dag :-)

Mette Lykke sagde ...

Kære Kisser.
Det hedder en helsingoraner..

Kære Miri.
Jo tak det var god rejse

Sonnie sagde ...

Godt du er fremme, hvorfra din verden går og hos familie din.
Ses i morgen.

by lotte sagde ...

Det ser ud til at du har haft en god dag her på djævleøen, ha, ha0