fredag den 11. februar 2011

Lidt.


Jeg stødte på de her herlige ørestikker, et sted her i bloglandet.

Jeg har købt dem til mig selv, for lidt god skal jeg tage mig ud og når kigger i spejlet,  og når jeg har en lille engel i øret, bliver det helt sikkert en dag hvor jeg kan holde hånden over mig selv.



Diva er til min søns søde kæreste, hun er nemlig en lille skønhed, udenpå og inden i.

Og hun har en butik som hedder little Diva. Så kan hun være en god reklame for sig selv..

Her er linket til ørestikkerne.

Her er linket til Little Diva.

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

De er herlige :-)

Lene Megan sagde ...

Hvor er de fine! Gode ord :)

Og dejlig dag til dig. Knus.

Sonnie sagde ...

Nej, hvor er de skønne de øreringe. Vildt søde.
Det link må straks undersøges.
God fredag søde Mette.