tirsdag den 25. januar 2011

Humør indsprøjtning..


Lørdag var Vivi og jeg inviteret til Fyn.. til en herlig kom sammen hos Sonnie..
Det var en kærkommen begivenhed og det var en rigtig humør indsprøjtning for mig.. En lang og kold januar kan godt gå hen og blive lidt for meget tullen rundt..

Lørdag var der ingen tullen, vi startede i Svendborg med turbo shopping, lidt garn skulle der til.


Maden var dejlig, laske roulade, og LAGKAGE, jeg gik nærmest i selvsving og spiste 2 (store) stykker.



Og jeg grinet og snakket og gjorde mig munter, med boblende hjerte og det store smil..
Det var en dag fyldt med farver og livsglade kvinder..

Tak for at i er.

3 kommentarer:

Citronmoster sagde ...

Rendyrket hygge :-)

Lene Megan sagde ...

Balsam for sjælen. Så kan man lidt igen! ;)

Vibeke sagde ...

Jeg havde også spist 2 stykker, den ser vildt lækker ud..:-)