torsdag den 20. januar 2011

Flag og lagkage.


Lagkage og flag det skulle der til i eftermiddags..

Der skal nu arbejdes på at jeg bliver indstilles til pension...

Det er en stor lettelse, at der kommer skred i sagerne.. 3 år er lang tid, og jeg har indstillet mig på at det er den vej det må gå..
Det bliver godt at få ro og ikke hele tiden fortælle historien igen og igen, og ej heller have fokus på min sygdom, og hvem jeg var før jeg blev syg..
Jeg glæder mig til bare at kunne være det menneske jeg er nu. Og holde fokus på de gode ting mit liv  er fyldt med og have fuld accept af de vilkår jeg har for at have et godt liv... Jeg ser mit liv som smukt og meningsfuldt på trods af alt.

Vi har jo kun det ene liv, og der er ingen genudsendelse, så hver eneste dag vil jeg nyde.

Flagende er til jer, fordi I støtter og opmuntrer mig med jeres søde kommentarer.
Af hjertet tak.

12 kommentarer:

Helle Mikkelsen sagde ...

Jeg håber det går igennem for det har du fortjent. Så kan der komme ro på og dit dejlige liv kan blive superskønt ;o)

Vi ses jo snart og det glæder jeg mig til

Kram

Pi Andrea sagde ...

Hvor jeg håber for dig at det må gå igennem...og hurtigt... :o)
Knuss og tanker... :o)

Septemberliv sagde ...

Det var dejligt at læse!
Jeg håber det nu flasker sig, det hele.
Og som du skrivrt, så kan livet ikke genudsendes eller leves om.
Stort Kram!

Irene sagde ...

Tillykke kære Mette Lykke, hvor er jeg glad på dine vejne...
Jeg krydser fingre for at du får det som du ønsker.
Knus og tanker Irene

Charlotte Illum Larsen sagde ...

hvor lyder det dejligt sødeste veninde... jeg knuser dig lige - helt fra den anden ende af øen..

Anette sagde ...

Kære Mette, stort tillykke! Jeg håber pensionen hurtigt går igennem . Ønsker dig en rigtig god weekend. Knus

Lene Megan sagde ...

Hvor der det bare dejligt at læse! Jeg er så glad på dine vegne. Du har fortjent at være det menneske, du egentlig er, og leve dit liv med ro og positivitet. Nyde dine kære, himlen over Ærø og havet.

Hip hurra og stort tilykke.

Knus

Irene sagde ...

Dejligt for dig, at der endelig kommer en afklaring på din situation. Selvfølgelig skulle der da lagkage til til at fejre det:-)

Sonnie sagde ...

Det var da dejligt at høre, det glæder mig enormt, at du kan få ro på alt det halløj.

Glæder mig meget til at give dig et knus i morgen.
Kh. Sonnie

Lavendel sagde ...

Det var godt, der kan komme en klaring. Så ved du....
min e aller-allerbedste ønsker - er det en Othello????Uhm

Citronmoster sagde ...

Dejligt at der er en afklaring på vej. Den ser lækker ud din lagkage :-)

Mette Lykke sagde ...

Tak skal i have..

Ja.. det er en Othello og jeg spiste det hele. Men i må ikke sige det til nogen.