mandag den 29. november 2010

Brug hvad du har.

Teamet for min julepyntning i år er : BRUG HVAD DU HAR!
Nå ja et små ting er købt, men det er ikke noget i forhold til hvad Mette Gertrud Lykke Sand, ellers kan præstere..

I dag kom der en pakke fra min gode gamle veninde, altså ikke gammel fordi hun er ældre en mig, men gammel fordi vi har været veninder siden vi var 13 år, og det er godt nok længe siden..

De flotteste julekugler med lys og det hele, sjove farver prikker og glimmer..

Så heldig jeg er.

7 kommentarer:

Anette sagde ...

Flot lyskæde med skønne julekugler :P God fornøjelse med at julepynte ;)

***Hos Mutter*** sagde ...

Wauw med lys i !!

Dem ville jeg gerne se i fuld blus en dag.... hvis du husker det.

Sonnie sagde ...

Det var da en super fed jule-kugle-kæde du har.

Du er meget heldig.

Tanker skal der til sagde ...

Det er da nok den fedeste julekugle kæde jeg har set !!! Den er da total sej !!!

Hyggehygge
Marianne

Far og Winnie sagde ...

Det er da en flot kæde, man skulle tro der er en der kender dig, for det er ikke den første lyskæde du ejer, men denne er da fantastisk. Skal den på juletræet eller skal den op at hænge ?
Det er spændende med de fine pakker som du har lavet, men jeg syntes der er lang tid til næste søndag !!!!!

Madame sagde ...

Hvor er de smukke - tillykke med den dejlige gave fra din barndomsveninde!

Tina Liel sagde ...

Hvor er den altså flot og så kom den frem i hel tilstand. De adventspakker ser spændende ud!! KNUS♥