fredag den 15. oktober 2010

Svingom.

Sæt grammofonen i gang til en weekend dans..

I aktivitet centeret har det været livrets dag og musik fra dengang, på en rigtig grammofon, det var en sjov fornemmelse at trække armen tilbage og sætte nålen i vinylen...

Flæskesteg og ymer fromage havde en af brugerne valgt som livret..
Det er en rigtig god ide, og det fryder mit hjerte at brugerne har medindflydelse og at der er plads og respekt for den tid som var deres..

Jo ja... Pædagog hjertet kan stadigvæk banke..

5 kommentarer:

Citronmoster sagde ...

Livretsdag - herligt. Grammofonmusik, knas og ridser i pladen, se det var tider. Mine unger hulkede af grin, da jeg for lidt tid siden fandt min LP'er frem. Tænk hvor tiden går. God weekend til dig :-)

Ulla sagde ...

Godnat min søde ven......tak for en dejlig aften

***Hos Mutter*** sagde ...

Det er rigtig mange år siden, at jeg prøvede det sidst. Og hvor var det bare træls, hvis der kom en ridse i pladen. Jeg husker stadig, da jeg første gang hørte om CD´er, som ville spille videre, selvom man smurte dem ind i syltetøj.... hvis man nu skulle få lyst til det :)

May Anna sagde ...

En livretsdag, det lyder rigtig hyggeligt. Det lader også til at det er et godt sted, at du er kommet. Måske der bliver taget en swing-om til musikken.

Skønne ting, at du har strikket, huen med tutten er charmerende

God weekend til dig

Tanker skal der til sagde ...

Lyder hyggeligt ! Og der er altså bare et eller andet med gramafon musik... Det er bare mere hyggeligt..

Hyggehygge
Marianne