mandag den 25. oktober 2010

Skumfidus, Hindbærbrus og Isblomst..

Det er blevet vejr til at holde ørene varme...
De tre huer her skal en tur til Herning og varme ørene på dejlige piger...
Der er koldt der hvor vestenvinden raser over den lyngklædte hede og horisonten kan ses..

Som jeg spået i går, blev det en god dag med lidt mere energi og plads til et lille grin.... Vejret har været godt frem til klokken tre, hvor vejrguderne gik amok med regn og blæst, hagl og orkan ligende storm..
Mine to hunde venner, gik rundt og plagede mig, om at komme ud, men så snart jeg åbnet døren, var de væk.
De skulle ikke nyde noget..

Og mig.. ja jeg forsætter min karriere i morgen, det er hårdt at være karriere kvinde.
Og i dag kan jeg tilføje til mit CV at jeg har smurt 10 ostemadder til sømandsgruppen som mødes hver mandag, og fortæller historier fra de syv verdens have..

                                                   Skumfidus, Hindbærbrus og Isblomst.

9 kommentarer:

Samtal från min trädgård sagde ...

De er da bare söde! Her blev der også en hue färdig, men den blev trevlet op igen.

Septemberliv sagde ...

Sikken nogle fine navne de har og dejlige er de også.
Det kan blive et meget langt CV, inden du er færdig ;0)

Rigtig god tirsdag og kram!

Lavendel sagde ...

Haha - de hunde er dælme kloge! søde huer!

Lene Megan sagde ...

Godt du kan se det lidt fra den humoristiske side. Jeg tror, du får god brug for din evne til at smøre ostemadder til sømand, som fortæller "røverhistorier"! Jeg kan mærke en hel historie i det, men ... jeg føler med dig!
Tag det med et smil, hvis du kan.

Dejlige ting, du har lavet!

God dag. Knus fra Sjælland.

mette b sagde ...

Skønne huer - lige til at spise... Jeg er sikker på, de vil vække glæde og varme pigernes ører :)

Det bliver da et flot CV du får skrevet efterhånden.

God dag til dig!

Anonym sagde ...

Hej Mette

Det var noget af et sammentræf, jeg sad netop og ledte efter en skumfidus hue, tror du at jeg kan finde ud af at lave en?

Husk at solen altid skinner over skyerne :o)

Håber at vi snart ser jer.

Knus Eva

Tanker skal der til sagde ...

Hvor er de huer fede !!!

Ungerne synes jeg er PINLIG... Bare fordi jeg render rundt med en sort hue, med et dødningehoved lige i panden...

Men altså for 15 kr i Søsterne G... tjaaaaa hihihihi

Den er nok bare ikke mor - agtig nok... hihihihi

Hyggehygge
Marianne

Ulla sagde ...

Ihh, hvor vi her i Herning glæder os. De er bare SÅ SUPER søde og skønne,- og du er bare en skat. Jeg er SÅ glad for min skumfidus. Den er med mig overalt.
Knus og kram fra os alle.
P.S. din "fætter" er taget på Folkeuniversitetet for at høre om aldring!!!

Madame sagde ...

Haha, dejlig humor om dit cv, Mette - og jeg synes, dine huer er helt utrolig søde.
Klem og en dejlig onsdag til dig.