lørdag den 23. oktober 2010

Jammers minde.

Sofaen bliver brugt meget flittigt, for jeg er træt, ikke bare godt gammeldags træt, men den der infame træthed som søvn ikke kan fjerne... Og frisk luft og højt til himmelen ikke kan kurere...

Jeg har snakket med manden på bakken, og mere kemi skal nu sluges med rigelige mængder af vand..

Det er ikke mit tøj jeg slider på, for det kommer slet ikke på, Næ her er nattøjs party hver dag.. nå ja party og party er vist for meget sagt.. Men strikketøjet giver heldigvis stadigvæk glæde, og det er det positive som der skal sættes fokus på..

Nu skal i ikke høre mere fra mit jammers minde i dag..
Jeg ønsker jer en dejlig lørdag.

Nu skal jeg nemlig have et stykke med mad... Hjemmelavet leverpostej og frikadeller, som Søren har været en sand mester til at lave... En halv gris er nemlig flyttet ind i vores fryser i dag...

11 kommentarer:

Pi Andrea sagde ...

Øj, det gør mig da helt trist at læse at du har det sådan... men samtidig også fortrøstningsfuld fordi du formår at holde fast i det kreative...så skal det nok gå det hele... :o)

Samtal från min trädgård sagde ...

Det är bare at hvile, det kommer igen, selvom ingen siger hvornår. Her er det også nattöjsparty engang imellem, men det er bedst at ha det som man behöver.
Ha' det godt!

Irene sagde ...

Jamen så er vi to Mette:-) Jeg er simpelthen også bare så træt i disse dage. Jeg forsøger at få tøj på hver dag, men så kan jeg sidde ret op og ned i sofaen og sove, og når jeg så går i seng, kan jeg ikke falde i søvn. Håber du snart får det bedre! Godt du har en sød mand til at nusse om dig!

Unknown sagde ...

Øv..Håber kemien snart hjælper

Lavendel sagde ...

God vind - hav blot den bedste samvittighed over at ligge der med dit nattøj - det fortjener du!Og håber snart, du bliver friskere -kram

***Hos Mutter*** sagde ...

Øv hvor synd !!

Men det lysner et sted derude - bare vent og se.

Marianne sagde ...

øv hvor jeg desværre også kender denne træthed :(
håber det bedste
kh

Sonnie sagde ...

Det er ikke jammer at høre fra dig. Godt at høre lyd fra dig. Glæder mig til vi igen skal ses.
Kh. Sonnie

Anette sagde ...

Øv hvor træls du har det sådan. Håber "kemien" hurtigt hjælper dig selvom du sikkert er rigtig træt af, at det er nødvendigt pt.. God bedring. Knus

Lillian sagde ...

Ja kære Mette - ved lige, hvordan du har det. Sender dig et bjørnekram og mange tanker.
Knus

Tanker skal der til sagde ...

En halv gris... Hvor kan jeg bare godt huske da jeg var barn og min far kom hjem med sådan en...

Så blev spisebordet pakket ind, og grisen smidt der på.... Og så gik mor i gang med hendes store kniv...

Så skulle der laves flæske sværd, og fedtekræver og leverpostej...

Det var vildt spændene !

Håber medicinen hjælper i en fart !!!

Hyggehygge
Marianne