onsdag den 22. september 2010

Det søde liv.

Dorte kom til te i dag, og med sig havde hun fire flødekager.
En bikube, en Napolons kage, et gåsebryst og en medalje...
Mums siger jeg bare, vi delte kagerene, så vi kunne smage lidt af hvert.. Det var en god ordning og jeg nød hver eneste mundfuld..

Den lille rest kunne ikke klemmes ned, og det er da for dårligt syntes jeg...

Jeg kommer til at tænke på programmet "Det søde liv" og Mette Blomsterberg..
Hun er en stor kunstner, og hun kan danse kage ballet med sine smukke hænder.. Jeg er dybt fascineret af den måde hun arbejder på, med det dejligste af det dejlig...

3 kommentarer:

Pi Andrea sagde ...

Mums...sidder lige her en sen onsdag aften og bliver mega lækkersulten...og det er ikke fordi jeg mangler...men flødekager har en meget speciel plads i mit hjerte... :o)
Knuss

Lavendel sagde ...

Orv - sikke en fest! Jeg rev sider ud af et ugeblad for et stykke tid siden med alle de lækre konditorkager - opskrifterne altså!!

Sonnie sagde ...

Hvor hyggeligt med store kager og dejligt selskab.
Den ser god ud den bikube :o)
God dag på Ærø.