søndag den 4. juli 2010

I går.

I går var jeg på loppemarked på Gravendal....
Her stod jeg og tog et billede ned af deres indkørelse eller allé hedder det vist nok selvom træerne ikke
er så store nu... Den er flere kilometer lang... Gravendal er en stor gård, jeg vil vove at kalde den en Herregård.
Der var tre lader som du ser her, fyldt med lopper.... Men... men jeg var på den røde knallert og det begrænser meget hvad der kan bringes hjem.. Måske godt det samme..
Der er en pragtfuld udsigt ud over øen... Som Vivi og jeg gav os tid til at nyde...
Noget af det bedste ved at være på tur med Vivi er at vi giver os tid til at dvæle ved det skønne.. Og så er der jo alle de andre ting på turen som gør det til det aller bedste..

Det var en god formiddag, selvom vi havde taget afsked med vores søn.. Jeg bliver altid så trist til mode når færgens gab sluger ham, og sejler ham hjemad mod fødebyen..

8 kommentarer:

MissMuffin sagde ...

Håber i har haft en rigtig god uge:)

Sonnie sagde ...

Der er så flotte udsigter på Ærø. Den dag vi så det, var det dårligt vejr, så jeg kan godt forstille mig hvor flot det må være på en sommerdag.

Hvor er det dejligt at læse om dine og Vivis ture :o)

God dag.

mette b sagde ...

Sikke en pragtfuld ø, du har! Og det loppemarked gad jeg da godt besøge...

Lavendel sagde ...

Ja, husk nu Palles Tivoli...hihi

Vivi Aggergaard sagde ...

Ja, Mette.. vi forstår at nyde de skønne udsigter, de flotte blomster overalt og stemningerne rundt omkring på Ærø... og det er jo godt at være sammen med en som ser det på samme dejligt langsomme nydende måde... og så glemmer vi hverdagens genvordigheder for en stund... og DET er guld værd ....

Annette sagde ...

Mette, jeg kan godt sætte mig ind i, hvordan du har det når sønnen går ombord på færgen, øv hvor er det træls. Men sikke oplevelser du har haft, opera og loppemarked, herligt.
Jeg håber I har haft en skøn uge sammen med sønnen og snart får ham at se igen.
En rigtig god dag til dig.

Madame sagde ...

Sikke et spændende loppemarked I har der, Mette - jeg elsker sådan nogle steder :-) Men jeg kan godt forstå, du bliver vemodig, når færgens gab sluger sønnike ...

Irene sagde ...

Kære Mette Lykke. Skønne billeder.
Jeg har lige tagget dig til en blogaward, på min blog, hvis du har lyst til at lege med :-)
Knus Irene