lørdag den 5. juni 2010

Nok af tid.

Som tingende bare kan falde i de rigtig hakker indimellem..
Ivan og Søren måtte en tur over sund og bælt, ikke sammen, men i samme retning. To strikke tanter alene hjemme på øen.
Hvad kan der findes på... Jo Vivi op på cyklen med retning mod Næsset... Vi mødtes på dæmningen og jeg havde koptokaffetår med i rygsækken og to sommer kåde hundebasser.. Sol, udsigt over øhavet, en blomstereng og frøer der kvækket en skruptusse sang..

Når vi er i hinandens selskab er det som om at der kommer en lille tidrøver på besøg.. Han er helt usynlig, men han for tiden til at flyve af sted..
Men vi spillet ham et pus i går, for Vivi skulle overnatte her...

Lige nu og her morgen sover hun stadigvæk... syyyyyyyyyyyyys.

5 kommentarer:

Miss Midtjylland sagde ...

Det lyder bare som et hyggeligt lille spontant arrangement - det er oftest de bedste. Det med at overnatte er simpelthen bare SÅ hyggeligt!

Helle Mikkelsen sagde ...

Ih hvor det lyder som rigtig tøse hygge. Der er bare noget særligt over at have veninde til overnatning. Nu er sommeren da og rigtig slået igennem, solen skinner og det er luksus.
Go weekend til jer begge og mon ikke du har morgenmad parat når sovetrynen står op ... jeg tror det ;o)

Kh Helle

Sonnie sagde ...

Nej, hvor hyggeligt. Hils syvsoveren mange gange.

Mange sommerhilsener fra Sonnie

Charlotte Illum Larsen sagde ...

tøsetøser - i er så dejlige - og som i har hygget.. jeg får smurt noget maling på væggene - og glæder mig til at jeg lige om lidt kan flytte endeligt ind.. jeg kysser jeres kinder

inge sagde ...

Ejjjjj- altså, hvor I bare hygger Jer derovre på Ærø. Hvor er det dejligt alt det I finder på. Er der gang i nye spændende strikkerier ? Fortsat god sommer

Kh Inge