fredag den 11. juni 2010

Drømme.

I dag vil jeg sidde inde og drømme om de her kager..

12 kommentarer:

Mig sagde ...

Kager ??? Hvilke kager ??? Sagde nogen kage... fnis...

Rigtig god weekend
Hyggehygge
Marianne

Pi Andrea sagde ...

Jeg tilslutter mig straks dine tanker... :o)
Knuss... :o)

Ellen sagde ...

Hvordan kan du finde på at lægge sådanne billeder på bloggen. Så klikker man lige ind på dem her i "krisetimen" over middag. Lækre ser de ud. God weekend.

upstairs sagde ...

Jeg får også tilsendt de opskrifter og kagerne ser bare for lækre ud, man kan jo slet ikke vælge :)

Irene sagde ...

Du er ikke alene, slupre....
Knus Irene

Fynpige sagde ...

Kager !! Mette nu drømmer du vist for meget, det da foto af huset !! hi hi Og HI HI HI at du mangler garn !! HI HI men hvis der var noget jeg skulle sende til dig så sig bare til !! *SS*
Lene

Mig sagde ...

Vil bare lige fløjtende sige at NU går jeg i gang med en kage... !!!

Men ikke lige nogen af dem du viser, men de ser gode ud !!!

Hyggehygge

mette b sagde ...

Det er da frækt at lægge sådanne lækkerier på!

Kram
mette

Helle Mikkelsen sagde ...

Mums siger jeg bare ;o)

Madame sagde ...

Det er jo et syndigt lækkert link til kagerne :-)
Ha' en dejlig aften, klem!

Conny sagde ...

Hvor er de kager?
Findes de kun i drømmeland?
Kan du have en god weekend.

Conny sagde ...

Nu har jeg fundet kagerne, hvor er de lækker lækker.