fredag den 26. marts 2010

Sikke en dag.




Sikke en vidunderlig dag det var i går..
To timer var vi ude og gå, hele vejen rundt Kragnæs hoved, over stok og sten, revl og krat..
Sofus var lige ude at dyppe poterne, med tilbagestrøget øre...
Jeg havde bare tæer i mine Holy souls, men det der med at dyppe tæerne, venter jeg lige lidt med...
Men det var en befriende følelse at smide støvlerne og den store tunge frakke..
Jeg syntes haven så lidt mismodig ud i det klare sollys, så den fik en ordenlig omgang.. Væk med alt det visne, feje, rive, grave..
Ned i knæ og op igen...
Her til morgen kan jeg i den grad mærke at jeg har en krop, hver en muskel er øm...
Sikke en dag!

6 kommentarer:

Lavendel sagde ...

Kan ikke være mere enig, kære Mette - og i dag ser lige så lovende ud! knus

Sol sagde ...

Hej Mette Lykke

Der ser fint ud i din verden, hvor jeg er på besøg for første gang.

Sig mig, ligger den på Ærø?

Mange hilsner
Solveig i Champagne

Sonnie sagde ...

Sikke nogle billeder. Det ser så fredeligt og dejligt ud.
God weekend.

Unknown sagde ...

Dejligt at bo så tæt ved havet !

Jeannette Mariae sagde ...

Ja, det var en vidunderlig dag. Jeg har netop været ved Burresø og dyppe tæerne. Det var meget koldt, skulle jeg hilse at sige.

Lad os også nyde denne dag, ikke!
Knus ;-)

Anette sagde ...

Det er en skøn årstid. Hundene ser virkelig ud til at nyde det :) Knus - god fredag.