torsdag den 25. februar 2010

Snefnug.


Stille harmoni hedder vesten, men jeg vil nu kalde den snefnug, fordi den er strikket i en rasende fart af en som snart er ramt af en alvorlig snekuller...
Den kaldes også Tøffelcape og kan købes hos Wilferts, jeg bestilte garn på deres wepshop, for snart 3 uger siden, men jeg her intet set til den pakke..
Opskriften er fra et af Hendes Verdens små strikke hæfter... Og garnet er fra gemmerne, den er blevet alt for lille til mig, men pyt der findes jo små mennesker.. Og sikkert også en som den vil glæde..
Jeg vil prøve at strikke den i tykkere garn og på en større pind, for jeg kunne altså godt tænke mig en..
Måske garnet lige pludselig kommer.

8 kommentarer:

Sonnie sagde ...

Hvor er den sød, din "snefnug". Er du sikker på, at din bestilling er gået igennem? Det er da lang tid siden 3 uger.
God dag.

Mette Lykke sagde ...

Ja det syntes jeg også..
Jeg fik en bekræftelse..
Nu har jeg lige skrevet en mail til dem.. Jeg har ikke prøvet at købe der før, og det bliver nok også sidste gang..
God dag i det Fynske.

mette b sagde ...

Hvor er den bare flot og ser dejlig blød ud :)
Jeg har handlet hos dem og fik pakken få dage efter bestilling. Jeg håber det går igennem.
KH Mette

Madame sagde ...

Jeg synes, den er yndig, Mette - også den fine bøjle indenunder med perlerne :-)

Irene sagde ...

Den er så fin i hvid! Jeg strikkede bærestykket lidt bredere end der stod i opskriften(flere pinde mellem indtagningerne), og så lukkede jeg 10 masker af under hver arm, så mine "mormorarme" kunne være i den:-)

Conny sagde ...

Den er blevet rigtig flot,håber du finder et SNEFNUG der kan passe den,men det er ikke mig.

May Anna sagde ...

Wauw, hvor er den flot. Det er da ærgerligt, at den er blevet for bitte. Den ser så lækker ud og let som et snefnug

Tina Liel sagde ...

Hvor er den bare sød!!!! Irriterende med den bestilling - der kan være at der er pres på med mange snetrætte strikkeglade damer der skal ha garn. Pjat tilside - det er virkelig lang tid det er jo ikke til udlandet det skal! KNUS♥