torsdag den 18. februar 2010

Praktik.


Hvornår slutter min praktik som eskimo ?

10 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Griner... ja det er ikke godt at vide Mette, her på Fyn daler sneen ned igen, nu er det altså nok !

Knus

Ågot sagde ...

Og hvornår var det lige, at du kunne skrue dig ned i sådan en sælskinds-ting? Men hatten passer. Her sneer det ikke!

Lavendel sagde ...

jæ giiiiier hæller ikk mere! øvøv!

Nina sagde ...

Mette, jeg har lige set på facebook at man kan melde sig til en gruppe der hedder: "Grønlændere, kom og hent jeres sne!" Hvis man melder sig her må man klart have tilkendegivet, at nu er det nok! Siger jeg og konstaterer, at alle de fine stier, vi har gravet i have og på vej igennem de mange meter sne, nu er fuldstændig sneet og fyget til igen. SUK!

Lene Megan sagde ...

He he, sådan har jeg det også! :0)
Mere sne ... det er bare godt gammeldaws træls!!!
Håber I får en god aften på øen trods sne og eskimotilstande!
Kh Megan

Septemberliv sagde ...

Når du har bestået prøverne i at bygge en iglo, fange og tilberede en sæl og køre med hundeslæde...

Knus og god hvid aften
Kari

winnie sagde ...

forhåbentlig ikke lige med det sammen, for jeg syntes dragten klæ`r dig.
Knus og hils din Søren og god Week-end.
Jeg havde en god, men trættende tur, i Bella Centret i dag, så mange mennesker på en gang du milde, de regner med 80.000 besøgende i de 4 dage der er Lego verden, men det er utrolig imponerende hvad der kan laves af disse klodser.

Sonnie sagde ...

Hvor er du altså bare sjov Mette. Stort grin over dit indlæg :o) :o)

Irene sagde ...

Dagens gode grin:-) Ja det må du nok sige - jeg er dødtræt af det:-)

Conny sagde ...

Spørg ikke mig, hær har det sneet i to dage nu, jeg gider ikke mere SNE.