tirsdag den 15. december 2009

Rødkål, deller og luffer.

Yes Yes... Nu har vi rødkål til hele julen..
Opskriften finder du her Farmors rødkål. nu håber jeg Søren kan lide den, for han plejer ikke at kunne lide min rødkål, fordi jeg har brugt lidt smarte opskrifter.. Men der skal åbenbart ikke røres ved den gode gammel dags.. Så nu prøver vi denne her..
Jeg syntes den er blevet rigtig god..

Jeg har rørt fars en ordenlig omgang frikadeller, så er der lidt at tage op af fryseren i juledagene..
Jeg syntes det er lidt kedelig med frikadeller, men det er jeg vist ene om her i huset.


Koldt er det i dag og den store hue og de varmeluffer kom på i dag, da Sofus og jeg var ude og cykle...

Man siger klæder skaber folk..
Men for midt vedkommende er det nu omgivelserne der skaber mine tøj valg..

Den store pelshue havde jeg ikke taget på hovedet dengang jeg boede i Helsingør, ej heller luffer med Ærø på...

4 kommentarer:

MissMuffin sagde ...

Uhm, herhjemme elsker vi altså også deller- både luen og kolde:)
Jeg håber, at Søren kan lide dine "usmarte" rødkål:)
Jeg begiver mig oss helst kun ud iført moonboots, store tørklæder og vanter!

Vibeke sagde ...

Kære Mette
Du har ellers haft travlt, både rødkål og frikadeller er rart at have på lager.
Du må nu nyde, at du kan klæde dig efter vejret, og ikke efter hvad der ser bedst ud!
Knus
Vibeke

Anonym sagde ...

Hej Mette ! sikke en dejlig varm hue du der har fundet frem, du er garenteret ikke blevet kold, mon der var nogen der genkendte dig !!!

Rødkålen ser dejlig ud, han skal nok få kål på den.

Jeg vil kigge på opskriften senere.

Knus og god arbejdslyst.
Far og Winnie

Conny sagde ...

Håber da Søren kan lide rødkålene,du har da været flittig når du også har lavet frikadeller.