lørdag den 28. november 2009

Jul i Ærøskøbing..

Der var rigtig mange mennesker til julemarkedet i år.. Man kunne komme med færgen for en tyver og det var der mange der havde benyttet sig af... Det er så dejligt at se når eventyrs byens gader myldre af liv..


Fine bøjler dekoreret med decopage, en rigtig god ide syntes jeg.

Små bløde hjerter i alverdens farver og mønster.

Kage, slik og guf i alle afskygninger, hjemmelaver strik og andet kunsthåndværk.. Der var meget inspiration at hente.. Og en del kom kom da også med hjem.

Og vægteren var på gaden og klar til at tænde op...
Jo.... det var en dejligt tur vi var ude på.
Og dejligt at komme hjem og tænde lys og hygge i min bjørnestol med juleboller både dem med marcipan og dem med smør.

7 kommentarer:

May Anna sagde ...

Kære Mette lykke
Hvor ser det hyggeligt ud, og så mange input du har fået. Nu bliver det spændende at se om du skal have nye bøjler eller noget andet.
Din nye stol - Mamma Mia, den er lækker, lige sådan en, man gror fast i
En god weekend til dig
Knus
Manna

Sonnie sagde ...

Nej, hvor lyder det hyggeligt. Hvorfor har det gået forbi min næse med julemarked på Ærø og billig færge og det hele? Ih.. altså.
Det ser rigtig godt ud, specielt de der honningkager.Uhm....

Mette Lykke sagde ...

Kære Manna..
Det er ikke nemt at komme op af den stol.. Den er en drøm at sidde som om den krammer en umm.
Ja jeg er lidt lun på de bøjler og sevietter har jeg nok af..
Mange knuser til den gode Manna.

Kære Sonnie.
Jamen der er ski da også klodset af mig ikke lige at nævne det her..
Næste år og så mødes vi ikke.

MissMuffin sagde ...

Det lyder rigtig hyggeligt!
Vi overvejede julemarkedet på Dronninglund Slot idag, men med tanke på hvor mange mennesker der helt sikkert kommer, så blev vi enige om at droppe det igen.
No fortrydr jeg måske lidt efter dine hyggelige billeder:)

Jeannette Mariae sagde ...

Hvor ser det dog super dejligt ud og vejret var vel også med Jer. Her skinnede solen fra morgen til aften og det sætter sving i glæden.

Kan du ha´ en rigtig dejig søndag ;-)

Anette sagde ...

Det ser rigtig hyggeligt ud. Der var da mange spændende ting på det julemarked. God søndag til jer - knus

Conny sagde ...

Det ser rigtig hyggelig ud,når jeg ser de honningkager løber mine tænder vand.
kan du have en god aften.