tirsdag den 3. november 2009

Et ord.

Billede er fra Irenes blog, jeg er vild med den her golfkage

Indimellem bliver jeg opfordret til at deltage i " lege" her på bloggen...

Denne gang går legen ud på at jeg skal beskrive Mrs. cakeaholic med et eneste ord..

Jeg har læst med hos Irene dagligt i over et år..Og jeg glæder mig altid til at kigge ind i hendes verden..

Ordet er noget langt, men det kunne ikke være anderledes.

Hjertevarmkagekunstne.

Irene er en sand kunstner udi bagekunst og i at dekorerer sine fantastiske kage..Jeg har kunne følge udviklingen i kagekunsten, som bliver mere og mere kunstfærdige.

Jeg bliver tit forundret over hvor godt jeg lære andre bloggere at kende, og der tegner sig et billede af det menneske som er bag..

Det billede som jeg har af Irene er at hun er et hjertevarmt menneske.
Irenes daglige indlæg på bloggen og hendes kommentarer til mig har som et puslespil, der får en brik hver dag, dannet dette billede..

Med disse ORD..
Vil jeg sende "legen" til Vordingborg.
Hos Manna som skal beskrive mig med et eneste ord..
Hvis hun har tid og lyst.

5 kommentarer:

Irene sagde ...

Tusind tak, søde mette Lykke, dine ord rørte mig dybt, og varmede mit hjerte på denne triste regnvejrs dag :-)
Knus Irene

Unknown sagde ...

Det var et rigtig dejligt ord :-)

Mette Lykke sagde ...

Kære Irene.
Jeg håber det var i orden at jeg havde lånt et af dine billeder..
Det er så sandt som det står skrevet.

Tak Miri.

May Anna sagde ...

Kære Mette
2000 tak skal du lige ha´. Jamen, der er da ikke noget jeg hellere vil end beskrive dig, men med et eneste ord - Æv, jeg har mange gode ord i posen om mit billed af dig, så mon ikke jeg kan opfinde et langt ord, når knoppen fungerer lidt bedre. Lige nu drikker jeg te med citron og honning, og mig som hader te, men er blevet en snottøs, så et par piller og en lur, og er jeg klar

Janne sagde ...

kære Mette, tak for dit opkald igår. Jeg bliver beundret alle steder med min Rosen krans, er det muligt at få en opskrift ?