tirsdag den 1. september 2009

Sommerdag..

Jeg var så dum i dag at jeg valgte at gå en tur, lige midt i middags heden...
Men jeg skulle have jo hjem igen og have en velfortjent morfar efter en meget lang morgenstund..
Hvis det ikke var foren modvind jeg havde på vej hjem, havde der været meget laaangt..



Jeg tror at de sidste campister har været her på den primitive teltplads.. Til gængæld har jægerne gjort deres entre.. Så nu må holde øje med dem, de er ikke glade for løse hunde..
Ved 18 tiden træk det op til regn...
Det har været en fin dag, måske den sidste sommer dag i år.. Jeg syntes det har været en fin sommer, og det er for mit vedkommen ok at vi går imod efteråret nu..

10 kommentarer:

Karen Klarbæk sagde ...

Dejligt "sted" du har her.

Og Ærø...det må være skønt.

Karen

May Anna sagde ...

Så mange skønne og smukke steder du dog har på dine hunde-lufte-ture, du glade vandrepige.
Godnat og sov godt

marianne sagde ...

Syntes også at det er ok med efterår. Det har været en rigtig fin sommer. God dag :)

Unknown sagde ...

Der er smukt , der hvor I bor ! Og ja, det var varmt..

Lavendel sagde ...

Ja, pas på I ikke bliver skudt, jeg har også hørt dem i går morges.Jægerne altså.

Mette Lykke sagde ...

Hej Karen.
Velkommen til.. Ja der er dekligt her på Ærø, og jeg nyder det hver dag..Vi har boet her i lidt over et år nu.. Vi kommer fra Helsingør, så det var jo lidt af et spring..

Hej Manna.
Ja vi har forskellige ruter. Når majen bliver høstet, kan vi gå ud over markerne igen, det glæder vi os til..Her i sommer har hundene måtte gå en del i snor, turister mere trafik og alt det der.. For ikke at tale om pindsvin..

Hej Marianne.
Efteråret har også mange glæder og æbler. Jeg går og finder opskrifter frem, til det jeg skal lave med æbler..

Hej Miri.
Ja det var lige hedt nok.. hold op hvor det regnet til aften.

Hej Lavendel..
Ja.. det gælder om ikke at gå rundt og se vild ud. :-))

Madame sagde ...

Ja, det har været en dejlig sommer med mange varme perioder med masser af sol.

Men jeg synes, det lyder ubehageligt at vide, at I har løsgående jægere ...

Pernille på 1. sagde ...

Hver årstid har deres charme og jeg har heller ikke noget imod at vi går ind i efteråret nu. Jeg kunne ikke tænke mig at bo et sted hvor vejret var ens hele året :)

Knus

johanne sagde ...

Jeg synes også, det er ok med efterår nu. For nu begynder den virkelige ærøske stilhed at indfinde sig.
Dejlige ture du går, det må jeg se at blive lidt bedre til.

Anette sagde ...

Jeg er helt enig - der ser skønt ud på Ærø. Håber du fik en god lang "morfar" Knus